Indicators on ماگ حرارتی You Should Know

Wiki Article

قیمت: قیمت های مختلفی برای چاپ روی ماگ وجود دارد، مقایسه قیمت ها قبل از سفارش

زمانی که مایعی گرم را داخل آن بریزید به مرور زمان تصویری که روی آن چاپ شده است نمایان می گردد. در هنگام سفارش لیوان حرارتی با عکس دلخواه ، تصویر مورد نظر مانند انواع دیگر چاپ روی لیوان بر روی آن انجام می شود.

همچنین، لیوان های سرامیکی از مزیت‌هایی نظیر دوام، دیزاین جذاب و قابلیت حفظ دمای نوشیدنی‌ها نیز برخوردار هستند.

دانلود اپلیکیشنمون! از طریق بازار از طریق گوگل‌پلی از طریق مایکت تمام حقوق برای ایمالز محفوظ بوده و استفاده از محتوای ایمالز تنها با ذکر نام و درج لینک مستقیم مجاز است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهتر است ماگ مورد نظرتان وزن سبکی داشته باشد که بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید.

معرفی چند نمونه از شیک ترین وسایل آشپزخانه مناسب فصل زمستان

از نظر راهنمایی قبل از خرید پشتیبانی بی نظیر بود یعنی این مورد رو بیشتر از همه دوست داشتم واقعا پشتیبانی صبور و خوبی دارن مجموعه ی ونوس مارکت

مسئولیت سفارش شما از لحظه ثبت تا تحویل به عهده ما هست و اگر در طول این پروسه اتفاقی برای سفارش تون بیفته از طرف ما جبران میشه و هیچ هزینه اضافه ای برای شما نداره.

ماگی که دارای دسته باشد به راحتی می شود به دست گرفت. پس حین خرید باید به این نکته توجه کنیم زیرا راحت تر می شود ماگ را نگه داشت و یا آن را جابجا کرد.

جنس لیوان سرامیکی و عالی بود چند بار از جاهای دیگه خریدم خیلی بی کیفیت فرستادن قیمتش هم خیلی مناسبه من کادو نگرفتم پشیمون شدم خواستید بگیرید تیک کادو رو بزنید.

معمولاً عکس های خاطره انگیز، نوشته های جذاب و یا تصاویر مناظر را روی این ماگ ??????? ????? های حرارتی تعبیه می کنند. امکان سفارش ماگ عاشقانه حرارتی با عکس های دلخواه نیز وجود دارد.

سقف کاذب کناف فوق العاده شیک مناسب برای منزل و اماکن عمومی

ماگ ساده و حرارتی معمولاً با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تزیین می‌شوند و در منازل، رستوران‌ها، کافه‌ها و مکان‌های عمومی دیگر به کار می‌روند.

Report this wiki page